Elektryczny Moto Parilla Tricolore zachwyci fanów włoskiego designu
Włoska marka Moto Parilla zaprezentowała najnowszy elektryczny rower górski, który charakteryzuje się niezwykłą stylistyką. Moto Parilla Tricolore ma przy tym niezły zasięg oraz nowoczesne technologie.
Nie od dziś wiadomo, że włosi potrafią projektować jedne z najładniejszych jednośladów na świecie. Dotyczy to nie tylko motocykli, ale również rowerów, czego przykładem jest najnowszy e-bike Moto Parilla Tricolore. Dzieło firmy Moto Parilla charakteryzuje się niezwykłą stylistyką, ale także nowoczesnymi technologiami obecnymi na jego pokładzie.
Moto Parilla Tricolore zaskakuje wzornictwem i materiałami
To elektryczny rower górski inspirowany terenowymi motocyklami, który ma unikalną stylistykę ramy. Skorupową ramę wykonano z włókna węglowego, co znacznie obniża jej masę. Natomiast sztywność gwarantują specjalne żebra wkomponowane w jej konstrukcję.
Z włókna węglowego wykonano również sztycę siodełka, którą oddzielono od ramy, dzięki czemu sprawia wrażenie unoszącej się w powietrzu. Co ciekawe, w ramie znajduje się także wodoszczelna komora wewnętrzna chroniona za pomocą zamka, w której można przechowywać zestaw ratunkowy, narzędzia naprawcze lub inne przedmioty osobiste..
Rower posiada również przednie i tylne zawieszenie zbudowane w oparciu o solidny amortyzator i wachacz, które świetnie tłumią wszelkie nierówności. Producent twierdzi również, że jego zawieszenie zapewnia lepszą reakcję, dając jeźdźcowi większą kontrolę nad pojazdem. Łączniki, w całości wykonane z aluminium Ergal 7075, będą obrabiane z litego materiału. Cały mechanizm chronić ma specjalnie zaprojektowany tylny błotnik wykonany z poliwęglanu. O płynność jazdy dba 12-biegowa przerzutka, zaś Flip-Chip umożliwi łatwą zmianę rozstawu osi. Z kolei hydrauliczne hamulce tarczowe przydają się podczas zjazdów ze wzniesień.
Projektanci zadbali o każdy szczegół, aby zapewnić zwartą i solidną konstrukcję. Przykład dbałości o detale to m.in. oświetlenie zintegrowane z ramą oraz sztycą, a także przewody poprowadzone przez jej środek. Cały system będzie sterowany bezpośrednio z kontrolera na kierownicy, gwarantując prostotę obsługi.
Moto Parilla Tricolore waży 21 kg, natomiast napęd zapewnia 250 W silnik Poloni E-P3+MX, którego szczytowa moc wynosi 600 W, zaś moment obrotowy to 90 Nm. Jest on wystarczający aby umożliwić dynamiczną jazdę oraz ułatwić podjeżdżanie pod wzniesienia. Silnik w takim rowerze bywa narażony na uszkodzenia, dlatego producent wyposaży go w osłonę z włókna węglowego. Dodatkowo zawierać ma zintegrowany układ chłodzenia.
Z kolei 800 Wh bateria, na jednym ładowaniu powinna wystarczyć na pokonanie dystansu 100 km. Można ją oczywiście wyjąć, aby ułatwić ładowanie, a umożliwia to specjalny system blokady.
Moto Parilla nie zdradza na razie kiedy jej najnowszy rower pojawi się w sprzedaży oraz ile trzeba będzie za niego zapłacić. Więcej informacji dotyczących tego modelu znajdziecie na stronie producenta.
Oczywiście jeśli potrzebujecie tańszego elektryka, to na tej stronie znajdziecie szeroki wybór modeli na każdą kieszeń. #reklama
Technogadżet w liczbach