Energooszczędny klimatyzator Xiaomi może też ogrzać nasze mieszkanie
Xiaomi 1.5HP Inverter Air Conditioner to nowy, energooszczędny klimatyzator chińskiej firmy. Urządzenie ma funkcję grzania oraz automatycznego czyszczenia.
Asortyment oferowanego przez Xiaomi sprzętu do domu, wzbogacił się o nowy klimatyzator Xiaomi 1.5HP Inverter Air Conditioner. Urządzenie może nie tylko chłodzić, ale też ogrzewać pomieszczenie. Dodatkowo posiada inteligentną funkcję samodzielnego czyszczenia, która zapobiega rozwojowi bakterii.
W dobie kryzysu energetycznego klimatyzator może nie być najlepszym pomysłem, lecz Xiaomi chwali się, że jego produkt jest bardzo energooszczędny. Firma twierdzi, że w porównaniu z tradycyjnym klimatyzatorem ściennym, sprzęt zużywa o 91 kWh mniej energii.
Produkt wykorzystuje w pełni zamkniętą sprężarkę inwerterową z wirnikiem z magnesem trwałym, co pozwala to na płynną i wydajną pracę rotora. Jego wydajność wynosi 660 m3 powietrza na godzinę i zapewnia szybkie ogrzewanie lub chłodzenie pomieszczenia do żądanej temperatury. Urządzenie przeznaczone jest do pomieszczeń o maksymalnej powierzchni 20 mkw.
Jak wiadomo w klimatyzatorach zbiera się brud, więc co jakiś czas należy je czyścić. W przypadku Xiaomi 1.5HP Inverter Air Conditioner nie jest to konieczne, gdyż producent wyposażył go w automatyczny mechanizm czyszczenia, wykorzystujący hydrofilowe lamele aluminiowe. Dzięki temu maszyna może automatycznie usuwać nagromadzony brud, a dodatkowo posiada filtr antybakteryjny i chroniący przed rozwojem pleśni.
Klimatyzator współpracuje z ekosystem inteligentnego domu MIJIA i można nim sterować za pomocą aplikacji MIJIA oraz asystenta Xiao AI. Aplikacja MIJIA powiadomi też użytkownika, gdy zapełni się filtr.
Produkt oferowany jest w Chinach, a w przeliczeniu na złotówki trzeba za niego zapłacić 1540 zł. Xiaomi na razie nie informuje kiedy sprzęt będzie dostępny także na zachodnich rynkach.
Jeżeli interesują Was inne klimatyzatory, to na tej stronie znajdziecie szeroki wybór modeli w atrakcyjnych cenach.
Technogadżet w liczbach