Google w czołówce mediów społecznościowych
Mówi się, że prawdziwych użytkowników Google+, nie jest zbyt wiele, a mimo to platforma społecznościowa giganta z Mountain View, zajmuje drugie miejsce pod względem popularności.
Potwierdza to najnowszy raport przygotowany przez firmę GlobalWebIndex, który podsumował niedawno popularność wszystkich mediów społecznościowych. Wyszło mu, że nadal najpopularniejszym jest Facebook, który przyciąga ponad połowę wszystkich użytkowników światowego internetu.
Jednak na drugim miejscu, daleko przez Twitterem, znalazło się Google+, z wynikiem około 25 procent użytkowników sieci. YouTube oraz Twitter, zajmują wspólnie trzecią pozycję, z wynikiem 20 procent każdy.
Od czasu debiutu Google+, założono ponad 300 milionów kont i większość z nich wydaje się być nadal aktywna. Co prawda portal nie dorównuje Facebookowi, który ma już ponad 1 miliard użytkowników, ale z drugiej strony całkiem spora ich część to fałszywe konta, zakładane wyłącznie po to, by sprzedawać witrynom wirtualnych fanów.
Źródło: Searchenginewatch.com
Technogadżet w liczbach