Hisense daje 100 dni na przetestowanie kupionego telewizora
Chińska marka Hisense zachęca klientów do kupowania jej telewizorów nową promocją. Daje bowiem aż 100 dni na przetestowanie sprzętu, umożliwiając jego zwrot i odzyskanie pełnej kwoty.
Nowoczesne telewizory oferują wiele funkcji, wpływających m.in., na jakość oferowanego obrazu. W sklepie obraz na nich zawsze wygląda więc rewelacyjnie, jednak bardzo często jest to zasługa wyświetlanych na nich odpowiednio dobranych materiałów reklamowych o wyższym nasyceniu barw. Gdy więc kupimy taki sprzęt i zainstalujemy go w domu, jakość obrazu może nas rozczarować.
Pojawia się wówczas problem, gdyż zwrot sprzętu nie wchodzi w grę, o ile nie kupiliśmy go przez internet. Zostajemy więc z telewizorem, który nam się nie podoba. Hisense chce uniknąć takich rozczarowań klientów, dlatego wychodzi z nową ofertą, dzięki której nabywca może testować sprzęt przez 100 dni. Jeśli w tym czasie telewizor nie przypadnie mu do gustu, wówczas może go zwrócić, odzyskując pełną kwotę jaką za niego zapłacił.
Oferta ma jednak kilka haczyków, gdyż dotyczy jedynie modelu L9G Laser TV oraz telewizorów ULED. Co więcej, aby z niej skorzystać trzeba dokonać zakupu w okresie od 10 września do 31 października. Należy to również zrobić to w sklepie partnera uczestniczącego w promocji.
Gdy uznamy, że odbiornik nie spełnia naszych oczekiwań, należy wejść na specjalną stronę, gdzie można zgłosić zwrot sprzętu. Kiedy producent to zatwierdzi, klient ma 21 dni na zwrócenie urządzenia. Co ważne Hisense dostarcza opakowanie, więc nie trzeba trzymać oryginalnego pudełka.
Niestety promocja dotyczy tylko rynku amerykańskiego, a uczestniczą w niej m.in., Amazon, Best Buy, Walmart oraz kilku innych sprzedawców. Oczywiście telewizor musi być w idealnym stanie i nie może nosić śladów użytkowania. Jest to jednak całkiem użyteczna oferta. Dzięki niej klient nie musi się martwić tym, że utknie z telewizorem, który mu się nie podoba.
Technogadżet w liczbach