iPhone 5 zapewnia konsumentom największą satysfakcję
Jeszcze kilka miesięcy temu iPhone 5 w badaniach organizacji konsumenckich został uznany za najgorszy smartfon na rynku. Wygląda jednak na to, że istnieją organizacje, według których przoduje w zestawieniu dotyczącego poziomu zadowolenia konsumentów.
Tak wynika z najnowszego raportu przygotowanego J.D Power and Associates. Organizacja konsumencka przebadała poziom zadowolenia amerykańskich konsumentów, związany z ich telefonami. Największą satysfakcje oferuje właśnie iPhone 5, a dodam, że badania przeprowadzono na konsumentach posiadających telefon przez mniej niż rok.
Produkt Apple uzyskał 855 punktów w 1000 stopniowej skali. To dział smartfonów, ponieważ w sekcji zwykłych telefonów komórkowych, trzeci rok z rzędu prowadzi LG, które zdobyło tym razem 719 punktów.
Wyniki można jednak traktować z przymrużeniem oka, tym bardziej, że styczniowy raport przygotowany przez magazyn Consumer Report, uznaje iPhone’a 5 za najgorszy smartfon. Przy tym ten raport nie był robiony na zamówienie Apple, lecz bazował na opiniach konsumentów.
Źródło: Jdpower.com
Technogadżet w liczbach