Startuje kampania telewizyjna myphone HAMMER AXE M LTE
Już 3 czerwca, myPhone – polski producent urządzeń mobilnych – startuje z kampanią telewizyjną telefonu myPhone HAMMER AXE M LTE.
Spot to historia o dorastaniu i męskim świecie, a także o tym, że przyjaźń to czerpanie energii z tego, że jesteśmy różni. Reklama HAMMERA rozpoczyna się niczym przygodowy film – jeden z bohaterów płynie łódką w blasku zachodzącego słońca. Co nastąpi dalej i co łączy czterech zupełnie różnych facetów? Koniecznie obejrzyjcie!
Wspomniana kampania związana jest z wyjątkową promocją tego odpornego modelu. Do końca czerwca bieżącego roku myphone HAMMER AXE M LTE dostępny jest bowiem z trzyletnią gwarancją i szkłem hartowanym gratis o wartości aż 200 złotych.*
Spot emitowany będzie m.in. w kanałach Grupy TVN i Polsat, a także na platformach telewizji internetowej Ipla czy TVN player. Ponadto film promowany będzie również na serwisach YouTube i Facebook, z dodatkowym wsparciem banerów internetowych. To pierwsza tak duża kampania wrocławskiej firmy, która jest jednocześnie kontynuacją realizowanej strategii komunikacji subbrandu telefonów pancernych HAMMER. Możesz więcej. HAMMER to marka indywidualna firmy myPhone z niesamowicie odpornymi smartfonami i telefonami, które zyskały już duże grono zwolenników.
W ramach strategii spółka stała się partnerem największego w Polsce cyklu biegów ekstremalnych – Runmageddon, w których nagrodą główną jest właśnie promowany HAMMER AXE M LTE. Obecnie firma finalizuje kolejną umowę ambasadorską, związaną z ciekawym projektem, o szczegółach której już niebawem.
*Promocja ważna jest do 30.06.2017r. lub do wyczerpania zapasów. Odbiór produktów promocyjnych następuje po zarejestrowaniu telefonu w myPhone. Szczegóły akcji znajdują się na stronie.
Źródło: Informacja prasowa
bardzo fajne telefony, akurat mam tego Hammera z reklamy 😛
Bardzo fajna kampania, sam mam ten telefon i jestem z niego zadowolony :0