McDonald’s rekrutuje do pracy przez Snapchat

Snapchat to przede wszystkim medium reklamowe wykorzystywane przez różnych celebrytów i hipsterów. Okazuje się jednak, że aplikację można wykorzystać do bardziej pożytecznych zadań, np. znalezienia pracy.

Wielu osobom Snapchat służy przede wszystkim do prezentowania swych wdzięków, przy pomocy selfie robionego przed łazienkowym lustrem. Australijski McDonald’s postanowił sprawić, że to medium społecznościowe może stać się naprawdę przydatne i wykorzystał je do procesu rekrutacji pracowników.

Znana sieć rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do pracy, właśnie za pośrednictwem Snapchata. Każdy kto chciałby pracować dla tej amerykańskiej firmy, musi najpierw wejść na stronę firmy z ofertami pracy, a następnie kliknąć na odpowiedni link, który przekieruje go na Snapchata. Przy jego pomocy musi nagrać 10-sekundowe wideo z sobą samym, wykorzystując do tego celu specjalny filtr, który na obraz kandydata, nałoży firmowy strój oraz czapkę.

McDonald’s zatrudnia w Australii 106 000 osób, z czego 65% ma poniżej 18 lat. Firma ma więc nadzieję, że wykorzystanie Snapchata, który w tym kraju ma 4 mln użytkowników, pomoże przyciągnąć jej młodzież poszukującą tymczasowej pracy, by zdobyć fundusze na naukę lub wypoczynek.

Snapchat

Źródło: Ubergizmo.com

You may also like...