Mercedes także zaoferuje samochody w abonamencie
Mercedes-Benz jest kolejną marką, która planuje zaoferować swym klientom samochody w abonamencie. Koncern zamierza wkrótce uruchomić w Stanach Zjednoczonych nowy program pod nazwą Mercedes-Benz Collection.
Parę dni temu informowałem o programie BMW, w ramach którego klient będzie mógł jeździć autami tej marki w ramach comiesięcznego abonamentu. Bawarska firma nie jest jedynym producentem, który realizuje taki projekt, gdyż podobną usługę planuje uruchomić także Mercedes.
Marka ze Stuttgartu zapowiedziała właśnie uruchomienie w USA pilotażowego programu pod nazwą Mercedes-Benz Collection. Na razie będzie on dostępny tylko w dwóch amerykańskich miastach, mianowicie w Nashville oraz Philadelphii. Metropolie te posłużą firmie jako poligon doświadczalny mający ustalić poziom zainteresowania klientów nową usługą. Na razie nie wiadomo dokładnie jakie modele będą dostępne w przygotowanej przez producenta flocie. Mówi się jednak, że pojawią się tam także wersje przygotowane przez AMD, czyli nadwornego tunera marki. Dostęp do pojazdów subskrybenci będą mieć za pomocą specjalnej aplikacji mobilne.
Nie wiemy na razie ile będzie kosztować abonament, ale można się domyślać, że jego wysokość będzie bardzo podobna do tego co oferuje swym klientom BMW oraz Porsche. W przypadku BMW do wyboru są dwa pakiety w cenie 1500 i 3000 dolarów miesięcznie, oferujące dostęp do różnych modeli. W cenie jest oczywiście ubezpieczenie, serwis, a dodatkowo klient ma możliwość zmiany wybranego auta na inny model.
Źródło: Pymnts.com
Technogadżet w liczbach