Najlepiej sprzedający się głośnik mobilny w USA i Wielkiej Brytanii

Impakt, dystrybutor akcesoriów gamingowych i elektroniki użytkowej wprowadził do sprzedaży nowoczesny głośnik amerykańskiej marki HMDX. Ten niepozornie wyglądający gadżet oferuje wysokiej jakości dźwięk i aż 12 godzin nieprzerwanej muzyki. Zaopatrując się w dwa głośniki, zaserwujesz sobie jeszcze większą moc w systemie stereo.

Galopujący postęp technologiczny zaznacza swoją obecność w każdej dziedzinie naszego życia. Rozwój infrastruktury bezprzewodowej i brak konieczności stosowania kabli stał się rozwiązaniem dostępnym na wyciągnięcie ręki. Świetnie wykorzystuje to amerykański producent elektroniki użytkowej HMDX audio. Oferując rozwiązania bezprzewodowe o nietuzinkowym wyglądzie i bardzo dobrej jakości, dostarcza wiele radości przy codziennym korzystaniu z systemów audio.

Mały rozmiar plus wielka moc równa się HMDX JAM Classic. Ten prosty wzór na modelowy głośnik mobilny, zaskakuje każdego swoją jakością dźwięku i mocą w niepozornym rozmiarze. Głośniki HMDX z modułem Bluetooth i zasięgiem do 10 m, pozwala cieszyć się dźwiękiem w dowolnym miejscu, bez konieczności podłączania przewodów.

Z kolei większy brat HMDX JAM Plus, podobnie jak JAM Classic, wyposażony w akumulator litowo-jonowy, pozwala nieprzerwanie słuchać muzyki aż do 12 godzin. Idealnie sprawdzi się w podróży, podczas wypadu za miasto czy na imprezie. Jako jedyny na rynku oferuje system stereo po sparowaniu drugiego głośnika. Liczne testy i pozytywne recenzje sprawiły, że Jam Classic stał się najlepiej sprzedającym głośnikiem mobilnym w USA i Wielkiej Brytanii. Teraz dzięki dystrybutorowi Impakt i Ty możesz stać się jego posiadaczem. Wybierz swój ulubiony kolor i ciesz się muzyką gdziekolwiek jesteś.

Cenę detaliczną produktu ustalono na 129 zł.

Cechy produktu:
– transmisja bezprzewodowa Bluetooth do 10m
– wydajna bateria LI-lion
– czas pracy do 12h (4h w trybie BT)
– ładowanie poprzez USB
– czas ładowania akumulatora 180 min
– Kolor: szary, żółty, niebieski, purpurowy i różowy

Źródło: Entrymedia.pl

You may also like...