Niemal 60% urządzeń Galaxy Note7 wymienionych w Europie
Samsung Europe zachęca pozostałych posiadaczy do wymiany Note7. Sprzedaż Note7 w Polsce rozpocznie się 4 listopada.
Firma Samsung Electronics potwierdziła, że od momentu wprowadzenia programu w Europie wymienionych zostało 57% smartfonów Note7. Począwszy od 19 września 90% użytkowników Note7, którzy skorzystali z programu wymiany, wybrało ponownie Note7, natomiast 3% wybrało inne smartfony z serii Samsung Galaxy.
Od początku trwania programu firma Samsung wielokrotnie informowała wszystkich posiadaczy Note7 w Europie o konieczności wyłączenia zasilania w ich smartfonach i wymiany urządzeń w ramach programu wymiany.
Sądząc po obecnym poziomie realizacji wymiany urządzeń, program powinien zakończyć się w Europie na początku października. Firma wyznaczyła datę przywrócenia sprzedaży Note7 w Polsce na 4 listopada, pod warunkiem całkowitego zakończenia programu wymiany.
Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska powiedział: Nasz przekaz dotyczący bezpieczeństwa, które stawiamy na pierwszym miejscu, stopniowo dociera do użytkowników Note7. W konsekwencji podejmują oni właściwe kroki i szybko i bezproblemowo wymieniają swoje urządzenia na nowe. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nowe Note7 przeznaczone na wymianę dotarły do Europy w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i zminimalizowania niedogodności.
Pragniemy podziękować naszym klientom za cierpliwość i lojalność w stosunku do Samsung oraz urządzeń Note7. Pozostałych klientów gorąco zachęcamy do jak najszybszego podjęcia właściwych kroków i wymiany urządzeń na całkowicie nowe Note7.
Ogólnoeuropejskie badanie opinii publicznej wskazuje, że zaufanie klientów do Samsung pozostaje na wysokim poziomie. Badanie przeprowadzone pośród 5000 użytkowników w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii i we Włoszech[1] potwierdza, że większość respondentów (61%) nie zmieniła swoich poglądów na markę Samsung w związku z programem wymiany Note7, a 15% postrzega reputację Samsung w bardziej pozytywny sposób.
Firma Samsung współpracuje ze swoimi partnerami-dostawcami, aby zapewnić, że wymieniane urządzenia Note7 spełniają najwyższe standardy produkcji oraz odpowiadają procedurom zapewnienia jakości. Samsung Europe potwierdziła pozytywny wypływ ścisłej współpracy z partnerami detalicznymi, codziennych komunikatów bezpośrednich przekazywanych klientom oraz aktualizacji oprogramowania na postęp programu wymiany. Każdy użytkownik Note7 w Europie otrzymał od Samsung kilka komunikatów dotyczących bezpieczeństwa[2], w których firma prosiła o wymianę urządzenia oraz aktualizację oprogramowania. Ponadto aktualizacja oprogramowania, która została przesłana na wszystkie urządzenia Note7 działające w Europie, wprowadziła bezpieczny limit ładowania baterii na poziomie 60%.
Źródło: prasowe
Technogadżet w liczbach