Niepasujący pasek Apple Watch wymusza zwrot zegarka

Apple wyszło z niezbyt przemyślaną propozycją dla nabywców najnowszej generacji Apple Watch Series 6. Jeśli klientowi nie będzie pasował pasek, będzie musiał zwrócić cały smartwatch.

Parę tygodni temu Apple zaprezentowało dwa nowe smartwatche, mianowicie Apple Watch Series 6 oraz Apple Watch SE. W tym roku nowe produkty otrzymały stylowe, a przy tym unikalne paski Solo Loop i Braided Solo Loop, które mogą jednak użytkownikom sprawić pewne problemy.

Unikalność pasków polega na tym, że nie posiadają żadnego zapięcia. Zaprojektowano je tak, aby rozciągały się i w ten sposób w teorii dopasowały na każdy nadgarstek. Nie każdy nadgarstek jest jednak taki sam i w niektórych przypadkach paska może nie uddać się dopasować. A jeśli już uda się go założyć, to nie można wykluczyć, że będzie cisnął co obniży komfort użytkowania sprzętu.

Większość salonów w USA jest jednak nadal zamknięta, dlatego sprawdzenie zegarka przed jego zakupem nie wchodzi w grę. Firma stara się jak najbardziej zminimalizować ryzyko niedopasowania paska. Na swej stronie opublikowała więc specjalne narzędzie do wydrukowania, które pozwoli sprawdzić czy pasek będzie pasował.

Może się jednak zdarzyć, że pasek mimo to nie pasuje i wówczas zaczynają się schody. Koncern nie pozwala bowiem zwrócić samego paska, gdyż zegarek i pasek traktuje jako całość. Oznacza to, że konsument musi firmie zwrócić cały smartwatch. Jest to niewątpliwie dziwne rozwiązanie, zważywszy na fakt, że firma jak najbardziej sprzedaje paski oddzielnie. Nie wiadomo więc dlaczego nie wymienia samego paska, domagając się także zwrotu zegarka.

Na szczęście pracownicy salonów mają więcej rozsądku i niektórzy użytkownicy twierdzą, że udało im się wymienić sam pasek, bez zwracania całości.

Apple Watch

Źródło

You may also like...