Klienci OnePlus pomogą w usprawnianiu produktów marki
Firma OnePlus wychodzi do swych klientów z nowym programem, dzięki któremu będą mogli pomóc w usprawnianiu sprzętu. Mogą podrzucać pomysły, które producent następnie wykorzysta.
Większość producentów elektroniki użytkowej arbitralnie uznaje, że wie co jest dla ich klientów najlepsze. Tymczasem wdrażane przez nich pomysły nie zawsze się sprawdzają, co odbija się potem na sprzedaży produktów. O ile łatwiej byłoby zapytać konsumentów co sądzą o danych rozwiązaniach i dowiedzieć się, czy ich wdrożenie przyniosłoby pozytywne efekty.
Firmy zazwyczaj nie decydują się na taki krok, choć mogłoby to im bardzo pomóc. Na szczęście niektóre przedsiębiorstwa oferują swym klientom możliwość udziału w procesie projektowania sprzętu, a zaliczymy do nich również OnePlus. Chińska firma ogłosiła właśnie nowy program, w ramach którego klienci marki mogą podrzucać pomysły pomagające w ulepszaniu oprogramowania.
Przedsiębiorstwo zbierze od swych fanów opinie, które następnie poddawa pod głosowanie. Te z największą liczbą głosów, zostaną wykorzystane. Oczywiście autor najlepszego pomysłu nie odejdzie z pustymi rękami, gdyż program przewiduje dla nich nagrody. Wśród propozycji mamy m.in., VIP’owskie wejściówki na imprezy organizowane przez producenta, wraz z zapewnionym noclegiem oraz darmową podróżą. Natomiast pięć najwyżej ocenianych pomysłów będzie nagrodzonych 1000 społecznościowych kredytów, specjalnymi odznakami na forum oraz słuchawkami OnePlus Bullets Wireless 2.
Zespół producenta będzie oceniał napływające pomysły co dwa tygodnie i w każdej rundzie wybierze pięć najciekawszych propozycji. Firmowy dział badawczo-rozwojowy wdroży następnie wybrane sugestie.
Aby wziąć udział w programie, należy zalogować się na swe konto w społeczności OnePlus. Potem wystarczy tylko przedstawić swój pomysł. Pomysły można zgłaszać do 30 kwietnia, za pośrednictwem tej strony.
Technogadżet w liczbach