Platformy streamingowe Disney’a mają 100 mln subskrybentów
Disney pochwalił się liczbą użytkowników swych streamingowych platform. Obecnie ze wszystkich korzysta ponad 100 mln osób opłacających abonament.
Wprawdzie Disney wszedł na rynek platform streamingowych znacznie później od rywali, to całkiem nieźle radzi sobie na tym polu. Firma właśnie pochwaliła się, że wszystkie należące do niej platformy mają już łącznie ponad 100 mln subskrybentów.
Oczywiście klejnotem w koronie firmy jest platforma Disney+, która w tym momencie posiada 57,5 mln subskrybentów, ale nie jest to jedyny serwis koncernu. W swej ofercie ma również sportowy ESPN, który posiada 8,5 mln użytkowników, a także Hulu. Ten ostatni ma aktualnie 35,5 mln użytkowników.
To naturalnie stawia koncern daleko za Netflixem, który może pochwalić się 180 mln subskrybentów. Musimy jednak pamiętać, że Disney jest stosunkowo nowym graczem na tym rynku i dopiero niedawno wszedł w ten sektor usług. Poza tym jego polityka cenowa jest bardzo przyjazna konsumentom i oferta jest konkurencyjna w stosunku do rywali. Na przykład za Disney+ płacimy 6,99 dolarów miesięcznie.
Można też kupić wszystkie trzy serwisy w pakiecie, za które trzeba zapłacić łącznie 12,99 dolarów. To całkiem niezła propozycja.
Technogadżet w liczbach