Poważne problemy z wyświetlaczami smartfonów z serii Galaxy S20

Użytkownicy smartfonów Galaxy S20 doświadczają poważnych problemów z wyświetlaczem. Na ekranach pojawiają się bowiem pionowe linie w kolorze zielonym lub różowym.

W sieci pojawia się coraz więcej skarg użytkowników smartfonów z serii Galaxy S20, na działanie ich sprzętu. Na portalu Reddit, a także oficjalnym forum Samsunga znaleźć można wiele wpisów dotyczących nieprawidłowego działania wyświetlaczy sprzętu. Na ekranach pojawiają się pionowe linie w kolorze różowym lub zielonym, a przyczyna takiego zachowania sprzętu jest na razie nieznana.

Usterki ekranów w serii Galaxy S20

Niektórzy właściciele sugerują, iż problem pojawił się tuż po instalacji nowej aktualizacji, co sugeruje iż może być to usterka programowa. Inni z kolei twierdzą, że linie zaczęły pojawiać się tuż po upływie gwarancji na telefon. A wcześniej żadnych aktualizacji nie instalowali.

Co ciekawe nie jest to nowa usterka sprzętu, gdyż część wpisów użytkowników pochodzi z lipca zeszłego roku. Wtedy to zaczęły pojawiać się pierwsze skargi osób, które twierdziły iż problem z ekranem objawił się mniej więcej po roku użytkowania sprzętu. Wówczas na ekranie dało się zauważyć zielono-białe migotanie. Jednemu z użytkowników udało się odesłać smartfon do Samsunga w celu naprawy, lecz po dziewięciu miesiącach problem z ekranem powrócił. Teraz sprzęt jest już po gwarancji, więc musiałby sam zapłacić za naprawę.

Jeden z użytkowników Reddita twierdzi, że w jego telefonie problem pojawił się po nieco ponad miesiącu po zakupie. Miał jednak gwarancję, więc odesłał go do oficjalnego serwisu producenta. Tam dowiedział się, że brakuje części zapasowych do naprawy, więc udało mu się odzyskać pełny zwrot pieniędzy. Nie wszyscy mają jednak tyle szczęścia, gdyż w wielu przypadkach gwarancja się skończyła, więc musieliby płacić za naprawę z własnej kieszeni. Tymczasem usterka pojawia się praktycznie bez żadnych wcześniejszych oznak awarii.

Samsung na razie nie zabrał w tej sprawie głosu, więc trudno powiedzieć jak firma zamierza ten problem rozwiązać. Mnogość przypadków może jednak sugerować, że jest to wada fabryczna, która będzie wymagała wymiany sprzętu na nowy.

Galaxy S20

Źródło

You may also like...