Samsung potwierdza problemy z ekranem w Galaxy S23; wiemy jak je rozwiązać
Samsung przyznaje, że istnieją problemy z działaniem wyświetlaczy w smartfonach Galaxy S23. Koreańska marka twierdzi, że winę ponosi za nie koncern Google, a konkretnie kanał Discovery w jej aplikacji.
Od paru tygodni użytkownicy smartfonów z serii Galaxy S23 doświadczają problemów z działaniem wyświetlaczy. Nie rejestrują poprawnie dotyku, co znacznie utrudnia ich obsługę., Wielu właścicieli twierdzi bowiem, że muszą kilka razy dotknąć ekranu, by wywołać reakcję. Początkowo uważano, że problem spowodowała aktualizacja interfejsu One UI 6.1, gdyż wiele osób zauważyło, że pojawił się tuż po jej instalacji. Sprawcą nieprawidłowego działania sprzętu może być jednak coś innego.
Samsung dość długo milczał w tej kwestii, jednak wreszcie oficjalnie przyznał, że usterka istnieje. Firma twierdzi jednak, że nie stoi za nim jej własna aktualizacja, lecz jest to wina Google. Najwyraźniej problem wywołał kanał Discover w aplikacji Google, zaś amerykański gigant już pracuje nad jego rozwiązaniem. Zanim jednak pojawi się aktualizacja, Samsung znalazł tymczasowy sposób poradzenia sobie z tą usterką.
Południowokoreańska marka twierdzi, że należy zaktualizować aplikację Google do najnowszej wersji, wyczyścić dane aplikacji Google, a następnie ponownie uruchomić urządzenie. Aby dokonać aktualizacji aplikacji Google, należy wejść do Sklepu Play, dotknąć ikony profilowej. Następnie trzeba wybrać funkcję „Zarządzaj aplikacjami i urządzeniem”, a potem kliknąć przycisk „Aktualizuj wszystko”. Aby natomiast wyczyścić dane aplikacji Google, musimy przejść do Ustawienia » Aplikacje > Google > Pamięć i kliknąć tam „Wyczyść dane”.
Po wykonaniu tych czynności, wyświetlacz Galaxy S23 powinien poprawnie rejestrować dotknięcia.
Technogadżet w liczbach