Samsung zdominował Apple na własnym rynku
Mimo, że Android jako system, już dawno zdominował iOS, to jeśli chodzi o poszczególne marki, Samsung wciąż rywalizuje z Apple w kwestii popularności swych produktów. Na pewno nie musi obawiać się konkurencji na własnym rynku, bowiem tam Apple ma niewielkie znaczenie.
Jak wynika z najnowszej analizy południowokoreańskiego rynku, przeprowadzonej przez specjalistów z Flurry, Samsung ma w posiadaniu aż 60 jego procent. Apple natomiast jest tuż za LG i posiada jedynie 14 procent rynku. Na czwartym miejscu uplasowała się kolejna koreańska marka Pantech. Dominacja koncernu na własnym rynku to nie tylko kwestia przywiązania konsumentów do rodzimej marki, lecz również fakt, że Apple ma w ofercie tylko dwa rodzaje smartfonów, a Samsung co najmniej kilkanaście rodzajów różnych telefonó.
Samsung może dominować na własnym rynku, lecz jeśli chodzi o zadowolenie klientów, tutaj bezapelacyjnie zwycięża Apple, którego produkty zdaniem konsumentów są znacznie lepsze.
Źródło: Macrumors.com
Technogadżet w liczbach