Coraz większe problemy użytkowników iPhone 8

Najnowsza aktualizacja iOS 11.3 psuje smartfony iPhone 8, w których wymieniono wyświetlacz. Okazuje się jednak, że problemy dotykają egzemplarzy naprawianych również za pomocą oryginalnych części.

Kilka dni temu informowałem o poważnych problemach użytkowników smartfonów iPhone 8, spowodowanych przez aktualizację iOS 11.3. Okazało się bowiem, że egzemplarze, w których wymieniono wyświetlacz, po jej zainstalowaniu przestały reagować na dotyk.

Sądzono, że może to być sprawa podobna do tej sprzed kilku lat, gdy Apple wyłączyło czytniki Touch ID w smartfonach naprawianych w nieoficjalnych serwisach. W ten sposób producent chciał zmusić użytkowników do naprawiania sprzętu w jego oficjalnych serwisach i płacenia znacznie wyższych kwot za tę usługę. Początkowo uważano więc, że problem dotyczy tylko egzemplarzy, w których ekran został zastąpiony zamiennikiem i nie jest oryginalnym panelem firmy z Cupertino. Okazuje się jednak, że to nie do końca prawda. Ten problem dotyka bowiem również smartfony, w których ekran zastąpiono całkowicie oryginalną częścią.

Informację tę potwierdza społeczność serwisantów oraz technologiczne serwisy, których własne testy dały identyczne rezultaty. Redaktorzy jednej z witryn zamienili bowiem wyświetlacze w dwóch smartfonach, co sprawiło, że dotyk przestał działać. Na chwilę obecną nie wiadomo jaka jest przyczyna tych problemów, gdyż Apple nie wydało w tej sprawie żadnego komunikatu. Klienci mogą jednak wkrótce stracić cierpliwość i wkrótce wytoczą firmie pozwy.

iPhone 8

Źródło: Ubergizmo.com

You may also like...