Elektryczny Vässla Pedal dostępny bez konieczności kupowania
Marka Vässla wprowadziła do sprzedaży najnowszy elektryk Vässla Pedal. Rower charakteryzuje się niezłym zasięgiem oraz minimalistycznym wzornictwem, które może się wielu podobać.
Większość elektrycznych rowerów jest do siebie bardzo podobna, więc jeśli ktoś pragnie wyróżnić się z tłumu, musi się nieźle naszukać. Istnieją jednak takie marki jak Vässla, których produkty potrafią zainteresować fanów oryginalnego wzornictwa. Firma wprowadziła właśnie do sprzedaży model Vässla Pedal spełniający te kryteria.
E-bike przeznaczony do jazdy po mieście charakteryzuje się minimalistyczną stylistyką, z którą zintegrowano nowoczesne wyposażenie. Posiada więc 250 W silnik, który generuje 45 Nm momentu obrotowego i pozwala rozpędzić się do prędkości 25 km/h. Rower ma tylko jeden bieg, natomiast wbudowany czujnik momentu inteligentnie dopasowuje siłę elektrycznego wspomagania. Oczywiście użytkownik może też samodzielnie wybrać tryb jazdy, spośród trzech dostępnych. Odłączana bateria na jednym ładowaniu pozwala natomiast pokonać dystans około 100 km.
Rower waży jedynie 19 kg i wytrzyma obciążenie do 120 kg. Zaprojektowano go natomiast dla jeźdźców o wzroście powyżej 155, zaś 61 cm opony są na każdy teren, dzięki czemu można nim jeździć w różnych warunkach pogodowych. Dodatkowym plusem jest też zintegrowane oświetlenie oraz uchwyt na smartfona wbudowany w kierownicę. Zaletą jest ponadto kompatybilność z akcesoriami Atranvelo.
Vässla Pedal kosztuje 2284 euro i można go zamówić na stronie producenta, zaś pierwsze dostawy do klientów rozpoczną się w marcu przyszłego roku. Co ciekawe, nie trzeba go od razu kupować, gdyż producent oferuje również korzystanie z niego w modelu subskrypcyjnym, który kosztuje 73 euro miesięcznie. Abonament jest bardzo elastyczny i można go wykupić na okres od jednego miesiąca do całego roku. Niestety ta opcja dostępna jest na razie tylko w Paryżu oraz Madrycie.
Oczywiście jeśli potrzebujecie tańszego elektryka, to na tej stronie znajdziecie szeroki wybór modeli na każdą kieszeń. #reklama
Technogadżet w liczbach