Disney’owskie klimaty w nowym smartbandzie Garmina
Garmin wprowadza na rynek nowy smartband dla dzieci. Model Vivofit Jr. 2 zachęca je do ćwiczeń z pomocą popularnych postaci ze świata Disney’a.
Producenci smartbandów z funkcjami fitness, coraz częściej kierują swój sprzęt do młodszych użytkowników. Projektują specjalne wersje przeznaczone dla dzieci, które zachęcają do ruchu wykorzystując popularnych bohaterów współczesnej popukultury. Garmin zapowiedział właśnie najnowszy wariant opaski Vivofit Jr. 2, wykorzystujący postacie Disney’a.
Opaska oferowana jest wraz z dedykowaną aplikacją Magical Kingdoms: A Disney Princess Adventure. Oferuje ona dzieciom różnego rodzaju gry związane z aktywnością fizyczną, w których bohaterkami są popularne postacie z kreskówek. Wśród nich znajdziemy m.in. Rapunzel, Mulan, Jasmine, Belle i Ariel. Oczywiście oferowane historie oraz lokalizacje także zostały zapożyczone z filmów.
Dziecko realizując swe codzienne cele, dokonuje progresu w opowiadanych przez aplikację historiach. Za kolejne minuty aktywności fizycznej zdobywa także specjalne klejnoty, które są następnie wykorzystywane w grach. Rodzice mają również dostęp do tej aplikacji, mogąc motywować dziecko do dalszej aktywności poprzez nagradzanie ich wirtualnymi monetami. Można je będzie potem wymienić na nagrody, lecz na razie szczegółów nie podano.
Oczywiście poza kreskówkową otoczką, Vivofit Jr. 2 jest standardową opaską fitness. Zlicza więc kroki, mierzy aktywność fizyczną oraz analizuje cel. Gromadzone dane dostarczane są następnie w formie przejrzystych raportów. Produkt jest już dostępny w sprzedaży i kosztuje 79,99 dolarów. Jeśli chcemy dokupić dodatkowe paski, to każdy kosztuje 29,99 dolarów.
Źródło: Slashgear.com
Technogadżet w liczbach