Krafton pokazał wyjątkowo realistycznego wirtualnego człowieka do metaverse
Firma Krafton zaprezentowała wyjątkowo realistycznego wirtualnego człowieka o imieniu Ana, przeznaczonego do metawerse. Stworzono ją przy użyciu silnika Unreal Engine.
Dzięki takim platformom jak Metaverse, wirtualna rzeczywistość rozwija się w coraz szybszym tempie. Na razie jednak avatary wykorzystywane w cyfrowym świecie są jednak mało realistyczne i bardzo łatwo rozpoznać z kim mamy do czynienia. W niedalekiej przyszłości pojawią się jednak znacznie bardziej realistycznie wyglądające wersje, których nie odróżnimy od prawdziwego człowieka.
Wbrew pozorom taka przyszłość wcale nie jest zbyt odległa, a przedsmak tego co nas czeka za kilka lat, dała nam właśnie firma Krafton. Twórca takich gier jak PUBG oraz Calisto Protocol zaprezentował właśnie wirtualnego człowieka o niezwykle wysokim poziomie realizmu. Dzieło nazywa się Ana i powstało przy użyciu silnika Unreal Engine.
W tej chwili nie wiadomo w jaki sposób Ana wpasuje się w luźno zdefiniowaną wizję metaverse. Producent sugeruje jednak, że może stać się kimś w rodzaju celebryty. Według przedstawiciela Krafton, Ana nagra wkrótce własną piosenkę. A także rozszerzy zakres swej działalności jako influencerka, na różne obszary w rozrywce i e-sporcie.
Krafton obiecuje, że więcej szczegółów dotyczących wirtualnego człowieka ujawni jeszcze w tym roku. Nie możemy się doczekać, by dowiedzieć się na temat tego projektu czegoś więcej, a także poznać jego zastosowania.
Technogadżet w liczbach