Młode dziewczyny nie będą reklamowymi billboardami
Kilka miesięcy temu powstał w Japonii pomysł wykorzystania młodych dziewcząt w charakterze żywych billboardów. Idea spotkała się jednak z falą krytyki i musiano z niej zrezygnować.
Wyjaśnię, że pod koniec stycznia zaprezentowano pomysł wykorzystania w charakterze chodzących reklam, młodych dziewczyn noszących bardzo krótkie spódniczki. Na ich udach miały zostać umieszczone reklamy w postaci czasowych tatuaży promujących atrakcje turystyczne.
Jednak burmistrz prefektury Okinawa, w której miały pojawiać się takie reklamy, po wielkiej krytyce ze strony opinii publicznej, nie wyraził zgody na to przedsięwzięcie.
Szkoda, bo pomysł przyniósłby z pewnością duże korzyści. Nikt nie zwraca uwagi na otaczające go reklamy. Tymczasem piękna dziewczyna zawsze przyciąga wzrok, a więc efektywność reklamy umieszczonej na jej ciele, byłaby zdecydowanie wyższa, niż w przypadku zwykłych plakatów. A i dziewczyny miałyby pracę.
Źródło: Okinawatimes.co.jp
Technogadżet w liczbach