Platformy Disney+ nie wypróbujemy już za darmo
Disney+ poinformował o wycofaniu darmowego okresu pozwalającego wypróbować usługę. Tygodniowy test nie jest już dostępny m.in., w USA oraz Francji.
Serwisy streamingowe, których w ostatnich latach sporo pojawiło się na rynku, mają bardzo zróżnicowaną ofertę. To bardzo utrudnia wybór, gdyż nie mamy pewności, czy proponowane treści przypadną nam do gustu. Na szczęście tego typu platformy oferują z reguły darmowy okres próbny, pozwalający wypróbować usługę i dokładniej przyjrzeć się jej zawartości.
Niestety nie wszystkie dają nam taką możliwość. Disney+ poinformował właśnie o wycofaniu darmowego okresu próbnego. Platforma chcąc zachęcić konsumentów do korzystania z jej oferty, początkowo dawała nowym użytkownikom 7-dni darmowego testu. W tym tygodniu wycofano jednak tę promocję, choć serwis już w zeszłym tygodniu przestał informować o niej w materiałach prasowych.
Szefostwo platformy uważa, że jej oferta jest tak atrakcyjna cenowo, że nie ma potrzeby oferować klientom okresu próbnego. To akurat prawda, gdyż serwis kosztuje 6,99 dolarów miesięcznie lub 69,99 dolarów rocznie, a więc zdecydowanie taniej od rywali. Z drugiej jednak strony, oferta w porównaniu do konkurencji także jest znacznie uboższa. Płacimy więc wprawdzie mniej, ale też mniej otrzymujemy w zamian.
Brak darmowego okresu próbnego może więc zniechęcić część klientów do skorzystania z usługi. Tym bardziej że, konkurencyjny Netflix oferuje możliwość testowania oferty przez całe 30 dni.
Technogadżet w liczbach