Program lojalnościowy Play Points wystartował w USA
Google wprowadza na amerykański rynek program lojalnościowy adresowany do użytkowników Androida. Nazywa się Play Points i nagradza za kupowanie aplikacji w Google Play Store.
We wrześniu 2018 roku w Japonii zadebiutował nowy program lojalnościowy koncernu Google, stworzony dla użytkowników Androida. Po kilkumiesięcznych testach, w kwietniu 2019 roku pojawił się także w Korei Południowej. Według Google wzbudził już zainteresowanie kilkudziesięciu milionów osób, które się do niego zapisały. Teraz mogą z niego korzystać również mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, gdzie amerykański gigant oficjalnie go uruchomił.
Program nazywa się Play Points i oferuje użytkownikom pewne korzyści za wykonywanie określonych czynności. Na przykład za kupowanie aplikacji, gier, książek oraz filmów w Play Store, nagradzani jesteśmy specjalnymi punktami. Takie same punkty otrzymujemy również za pobieranie darmowych aplikacji oraz gier. Dostaniemy je także za wsparcie różnego rodzaju organizacji charytatywnych, takich jak Lekarze Bez Granic itp.
Istnieją cztery poziomy nagród, mianowicie brązowy, srebrny, złoty oraz platynowy. Każdy nowy poziom zapewnia nam dodatkowe bonusy, jak np., więcej punktów za każdego wydanego dolara oraz możliwość zdobycia cotygodniowych nagród.
Punkty zdobywamy naturalnie nie dla zabawy, lecz dla wymiernych korzyści. Można je bowiem wymienić na wiele różnych rzeczy, np., cyfrową zawartość do popularnych gier. A jeśli uzbieramy ich wystarczająco dużo, możemy kupić za nie dowolny produkt z oferty Play Store, albo też zamienić na donacje dla organizacji nonprofit.
Przystąpienie do programu jest całkowicie darmowe i można to zrobić za pośrednictwem Play Store na dowolnym urządzeniu z Androidem.
Technogadżet w liczbach