Problemy z aplikacją Galaxy Wearable utrudniają korzystanie ze smartwatchy

Samsung ma kolejny problem ze swym sprzętem. Tym razem dotyczy urządzeń noszonych, a spowodowany jest bugiem w firmowej aplikacji Galaxy Wearable, zapewniającej komunikację ze smartfonem.

Dla Samsung bieżący miesiąc nie jest najlepszym okresem. Najpierw pojawiły się problemy techniczne związane z najnowszym produktem mobilnym, czyli Galaxy Fold. Z tego powodu firma zmuszona została do przełożenia premiery sprzętu w Chinach oraz kilku europejskich rynkach, m.in. w Hiszpanii.

Jakby tego było mało, od kilku dni kłopoty mają również użytkownicy smartwatchy Samsung Gear oraz Galaxy Watch. Problemy dotyczą firmowej aplikacji Galaxy Wearable, która zapewnia komunikację ze smartfonem. Wspomniany program daje użytkownikom pełny dostęp do funkcji zegarka za pośrednictwem telefonu, po uprzednim zalogowaniu.

I właśnie z logowaniem są spore problemy, zwłaszcza w przypadku korzystania ze smartfonów innych producentów. Użytkownicy m.in., takich modeli jak OnePlus 6T, Pocophone F1, Google Pixel oraz Xiaomi Mi 9 SE, nie mogą zalogować się do wspomnianej aplikacji. Jest to kłopot, ponieważ bez tego funkcjonalność smartwatchy staje się mocno ograniczona. Nie można na przykład pobierać aplikacji oraz nowych tarczek, przywrócić ustawień fabrycznych, zarchiwizować pamięć itp.

Użytkownicy skarżą się na ten problem już od kilku dobrych dni, aż wreszcie Samsung raczył go zauważyć. Przedstawiciel firmy poinformował, że jej inżynierowie pracują nad poprawką, która naprawi ten kłopot. Nie był jednak w stanie podać nawet przybliżonego terminu udostępnienia aktualizacji.

Gdybyście natomiast chcieli kupić sobie jakiś smartwatch, to sprzęt w przystępnych cenach znajdziecie na tej stronie. #reklama

Galaxy Wearable

You may also like...