Problemy z iCloud utrudniają aktywację nowych urządzeń

Apple donosi o problemach z logowaniem do usługi iCloud. Może to utrudniać aktywację oraz działanie świeżo zakupionych urządzeń. Powodem może być duże obciążenie usługi.

Jeśli w tym roku pod choinką znalazłeś nowego iPada lub Apple Watch, to możesz mieć poważny problem z aktywacją nowego sprzętu. Od kilku godzin występują bowiem poważne problemy z logowaniem do usługi iCloud. Nie wiadomo co je powoduje, ale faktem jest, że korzystanie z niej jest w tej chwili mocno utrudnione.

Użytkownicy spekulują, że przyczyną problemów może być duże obciążenie usługi. Wiele osób w ramach prezentu gwiazdkowego otrzymało bowiem sprzęt Apple, z którego natychmiast chce korzystać. Swoje dokłada również pandemia. Z jej powodu w ostatnich miesiącach wiele osób kupiło tablety, by móc kontaktować się z przyjaciółmi. Niemało konsumentów nabyło też inteligentne głośniki, aby aby umilały im pracę odtwarzaniem ulubionej muzyki.

Apple na razie nie ujawnia jaka jest konkretna przyczyna problemów, jednak najbardziej prawdopodobną przyczyną może być natłok użytkowników. Miliony osób w krótkim okresie czasu próbowało zalogować się do serwisu, co spowodowało przeciążenie serwerów.

Pozostaje więc mieć nadzieję, że inżynierom amerykańskiej firmy szybko uda się naprawić usterkę. Dzięki temu masa użytkowników będzie mogła w pełni cieszyć się nowym sprzętem, który w tym roku otrzymały od Św. Mikołaja.

iCloud

Źródło

You may also like...