Problemy z nowym iPhonem 6s
Apple sprzedało już kilkanaście milionów sztuk swych najnowszych smartfonów, ale okazuje się, że spora część egzemplarzy jest wadliwa. Nabywcy skarżą się na wiele różnych problemów, począwszy od losowych wyłączeń sprzętu, poprzez nagrzewanie się przycisku Home.
Dziwne jest to, że firma sprzedająca na całym świecie dziesiątki milionów smartfonów, nie potrafi ich wykonać tak, aby funkcjonowały bez żadnych kłopotów. Z każdym modelem iPhone’a są mniejsze lub większe problemy i nie ustrzegł się ich również iPhone 6s, którego od niedawna można kupić również w Polsce.
Użytkownicy tego sprzętu żalą się na forum wsparcia Apple m.in. na przegrzewający się przycisk Home. I nie jest to temperatura niska, gdyż wielu opisuje go jako “ekstremalnie gorący”. Przycisk rozgrzewa się do tego stopnia, że nie da się go dotknąć bez oparzenia. Co gorsza nie jest to jedyny problem z tym modelem. Inni posiadacze informują o przypadkowych wyłączeniach się telefonu oraz błędach w wyświetlanym obrazie, a także wadliwie funkcjonującej technologii 3D Touch, która nieprawidłowo rozpoznaje dotyk właściciela.
Zobacz polskie ceny iPhone’a 6S
Wygląda na to, że iPhone 6s jest obecnie najbardziej problematycznym ze wszystkich modeli smartfonów tej firmy.
Źródło: Apple.com
Technogadżet w liczbach