Recenzenckie egzemplarze Galaxy Fold muszą wrócić do producenta

W związku z dużymi problemami technicznymi składanego smartfona Galaxy Fold, Samsung prosi recenzentów o zwrot otrzymanych egzemplarzy. Producent chce je bowiem poddać dokładnej analizie.

Kilka dni temu w mediach rozpętała się prawdziwa burza, kiedy to okazało się, że składany smartfon Galaxy Fold, ma spore problemy techniczne. Recenzenci, którzy otrzymali do testów pierwsze egzemplarze testów, zalali sieć negatywnymi opiniami oraz zdjęciami dokumentującymi wadliwe działanie sprzętu.

Samsung wprawdzie próbował załagodzić sprawę, wydając oświadczenie. Sugerował w nim, że problemy mogły być spowodowane zdjęciem ochronnej folii ekranu. To jednak nie jest jedyna przyczyna tych problemów, gdyż firma zdecydowała już o przełożeniu premiery sprzętu na kilku dużych rynkach, m.in., w Chinach, Korei Południowej i Hiszpanii. W Stanach Zjednoczonych smartfon również pojawi się znacznie później, a przynajmniej w niektórych sieciach. AT&T właśnie poinformowało swych klientów, że Galaxy Fold trafi do sprzedaży dopiero 13 czerwca, a więc ponad miesiąc później.

Producent nie planuje na razie anulować zamówień przedsprzedażowych. Klienci, którzy już zamówili sprzęt, będą więc pierwsi w kolejce do jego otrzymania. Firma zapewnia, że powiadomi ich o rozwoju sytuacji za około dwa tygodnie.

Teraz koreański koncern domaga się od recenzentów zwrotów egzemplarzy smartfona wysłanych do testów. Rzecznik firmy potwierdził ten fakt informując również, że premiera sprzętu została opóźniona celem znalezienia przyczyn nieprawidłowego działania urządzenia. Koncern chce w ten sposób przeanalizować egzemplarze recenzentów i sprawdzić, dlaczego wyświetlacz ulegał awarii.

Galaxy Fold

Źródło: Reuters.com

You may also like...