Redmi K20 Pro wyprzedał się w niemal dwie godziny

Pierwsza sprzedaż flagowego Redmi K20 Pro, zakończyła się w niecałe dwie godziny. Klienci wykupili wszystkie 200 tysięcy egzemplarzy, więc Xiaomi odniosło kolejny sukces.

Marka Redmi, którą Xiaomi powołało niedawno do życia, zaczyna coraz bardziej podbijać rynek urządzeń mobilnych. W tym tygodniu do sprzedaży trafił bowiem najnowszy jej produkt, jakim jest flagowy model Redmi K20 Pro. Przygotowana przez producenta pierwsza partia licząca 200 tys. egzemplarzy, sprzedała się błyskawicznie. Po zaledwie godzinie i 45 minutach, magazyn producenta opróżnił się w całości.

Redmi K20 Pro to topowy smartfon, który może stanowić groźną konkurencję dla produktów Samsunga, LG czy Huawei. Swym nabywcom oferuje 6,39″ bezramkowy wyświetlacz w technologii Super AMOLED oraz rozdzielczości Full HD+. Pod maską pracuje natomiast Snapdragon 855. Najmocniejszy układ Qualcommu, w zależności od wariantu wspierany jest przez 6 lub 8 GB pamięci RAM oraz 64/128/256 GB.

Do robienia zdjęć służy natomiast potrójny aparat główny składający się z 48 MP sensora głównego oraz dodatkowych 13 MP + 8 MP. Przednia kamera ma 20 MP i wysuwa się z obudowy, gdy chcemy zrobić sobie selfie lub przeprowadzić wideorozmowę. Smartfon zasila bateria 4000 mAh, a jego systemem operacyjnym jest Android 9.0 Pie.

Wiemy już, że na polskim rynku Redmi K20 Pro będzie oferowany jako Xiaomi Mi 9T Pro. W Chinach jego ceny wynoszą natomiast w przeliczeniu od 324 euro za wariant 6/64 GB do 389 euro za wersję 8/256 GB.

Redmi K20 Pro

Źródło: Xiaomishka.ru

You may also like...