Samsung kończy z reklamami w natywnych aplikacjach
Już wkrótce Samsung przestanie irytować użytkowników reklamami wyświetlanymi w firmowych aplikacjach. Znikną one m.in., z aplikacji Samsung Pay oraz Pogoda.
Użytkownicy smartfonów koreańskiej marki, korzystający z jego natywnych aplikacji wiedzą, że w trakcie pracy wyświetlają one reklamy. Bywa to często irytujące, ale już wkrótce problem powinien zniknąć, gdyż koncern zamierza zrezygnować z wyświetlania reklam w firmowych aplikacjach.
Pierwsze przecieki sugerujące brak reklam w aplikacjach takich jak Samsung Pay pojawiły się na początku bieżącego tygodnia. Kolejne doniesienia wskazują na to, że informacje mogą być prawdziwe. Zasugerował to sam szef Samsung Mobile. Według niego decyzję o rezygnacji z reklam wymusili na firmie pracownicy, jak i klienci koreańskiej marki. Zrobiono to ponoć na ich prośbę.
Informacje o rezygnacji z reklam pochodzą z emaila od jednego z anonimowych pracowników koncernu. Wspomina on, że z aplikacji takie jak Pogoda, Samsung Pay oraz Motywy, reklamy będą wkrótce całkowicie usunięte.
Nie wiemy na razie kiedy reklamy znikną z natywnych aplikacji Samsunga, ale skoro wspomina o tym szefostwo, powinno to nastąpić w miarę szybko. Oczywiście wprowadzenie zmiany będzie wymagało zainstalowania aktualizacji dla poszczególnych aplikacji.
Taka zapowiedź z pewnością ucieszy fanów marki, którym nie przypadły do gustu niektóre decyzje podejmowane przez koreański koncern. Teraz pozostaje tylko czekać na spełnienie tej deklaracji.
Technogadżet w liczbach