Samsung zapowiada politykę zwrotów dla Galaxy S8
Samsung zdaje sobie sprawę, że po ostatnich problemach z Galaxy Note 7, niektórzy klienci mogą dość podejrzliwie podchodzić do jego sprzętu. Dlatego stworzył dla Galaxy S8 nową politykę zwrotów.
Koreański gigant za wszelką cenę chce zatrzeć złe wrażenie spowodowane problemami z poprzednim modelem flagowca, który musiał zostać wycofany ze sprzedaży. Dlatego w przypadku Galaxy S8 zaoferuje klientom możliwość zwrotu sprzętu, jeśli nie będą z niego zadowoleni.
W ramach nowej polityki, każdy nabywca Galaxy S8 lub Galaxy S8 Plus, w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu będzie mógł zwrócić telefon bez podania przyczyny do sklepu, w którym go nabył. Naturalnie sprzęt musi być w idealnym stanie, zaś obudowa nie może być porysowana, a wówczas klient otrzyma zwrot pieniędzy.
To bardzo dobry pomysł, bo smartfony Samsunga nie są urządzeniami idealnymi, więc jeśli klient uzna, że sprzęt nie spełnia jego oczekiwań, to nie będzie musiał potem próbować się go pozbyć na własną rękę.
Źródło: Chosun.com
Technogadżet w liczbach