Sponsorowane lokacje w Pokemon Go
Pokemon Go to prawdziwy fenomem, który popularnością wyprzedził już wszystkie inne gry wydane na urządzenia mobilne. Nic więc dziwnego, że wiele firm chce się podczepić do rzeki pieniędzy płynącej do kieszeni jej producentów.
Odpowiedzialna za stworzenie gry firma Niantic, jak również jej wydawca Nintendo, w niedalekiej przyszłości mogą liczyć na znaczny wzrost zysków generowanych przez tę popularną produkcję.
Istnieje bowiem plan wprowadzenia do Pokemon GO sponsorowanych lokacji. Krótko mówiąc, przedsiębiorstwo które zechce przyciągnąć klientów do swego sklepu, restauracji, muzeum itp., za odpowiednią kwotę będzie mogło sprowadzić do siebie Pokemony, za którymi oczywiście przyjdą gracze. Co więcej, będą to specjalne rodzaje stworków niedostępne nigdzie indziej, by dodatkowo podnieść atrakcyjność takiej lokacji.
Analitycy już sugerują, że Pokemon Go może przynieść Nintendo 1 mld dolarów przychodu rocznie. Jeśli sponsorowane lokacje się pojawią, wówczas zyski te mogą być jeszcze wyższe.
Źródło: Nytimes.com
Technogadżet w liczbach