iFixit sprawdziło jak bardzo Surface Pro 7 jest trudny w naprawie
Specjaliści z iFixit wzięli na warsztat nowy tablet Microsoftu, by ocenić go pod kątem samodzielnej naprawy. Surface Pro 7 może jednak sprawić pewne trudności.
Pod koniec października Microsoft wprowadził do sprzedaży modeli model biznesowego tabletu Surface Pro 7. Wprawdzie sprzęt jest świeży, to jego użytkownicy z pewnością zastanawiają się jak po upływie gwarancji będzie wyglądała kwestia serwisu. Oczywiście najlepiej byłoby naprawiać go samodzielnie, lecz nie każde urządzenie to umożliwia.
Specjaliści z iFixit postanowili więc sprawić jak to wygląda w przypadku tego produktu. Recenzja nie wypadła jednak pomyślnie dla sprzętu amerykańskiej firmy, który dostał zaledwie 1 punkt na 10 możliwych. Niestety konstrukcyjnie niewiele różni się od poprzednich modeli, których naprawa była koszmarem. Inżynierowie nie poczynili we wnętrzu tabletu większych zmian. Oczywiście sama specyfikacja jest zupełnie nowa, jednak sposób montażu poszczególnych podzespołów pozostał taki sam.
A to oznacza dużo kleju, który czyni demontaż podzespołów bardzo ryzykownym zadaniem, podobnie jak wymianę baterii. Pewnym plusem jest modularność konstrukcji, lecz pamięć RAM, czy też dysk SSD są przylutowane, a więc nie da się ich łatwo wyciągnąć.
Kupując Surface Pro 7, warto więc mieć na uwadze fakt, że późniejsza naprawa tego sprzętu nie będzie tania. A jeśli chcecie zapoznać się z recenzją iFixit, to znajdziecie ją tutaj.
Technogadżet w liczbach