Kilka tysięcy firm zainteresowanych wspieraniem Google Stadia

Nowy serwis Google Stadia wzbudza ogromne zainteresowanie producentów aplikacji. Już ponad 4000 firm rozważa wspieranie nowej platformy dla graczy za pomocą firmowego programu partnerskiego.

Parę tygodni temu Google oficjalnie zaprezentowało swój najnowszy projekt jakim jest Google Stadia. To serwis adresowany dla graczy, który zaoferuje im możliwość zabawy w streamingu. Największą zaletą nowego produktu jest to, że do grania posiadanie wydajnego sprzętu wcale nie jest konieczne. Cała usługa działa bowiem na potężnych serwerach w chmurze, więc urządzenie odbiorcze nie musi być mocne. Jego rolę może więc pełnić słaby komputer, smartfon, a nawet telewizor.

O sukcesie lub porażce tego typu usług decyduje przede wszystkim dostępność oprogramowania. Ta kwestia w przypadku nowego serwisu nie powinna być jednak problemem. Jak bowiem zapewnia techniczny manager Sam Corcoran, ponad 4000 deweloperów już wyraziło zainteresowanie wspieraniem platformy. Tyle właśnie firm zgłosiło wnioski o dostęp do Google Stadia za pośrednictwem programu partnerskiego. Teraz pracownicy Google dokładnie ocenią każdy z nich, by określić czy możliwa jest współpraca.

Firma z Mountain View zapewnia również przyszłych użytkowników, że jeśli jakiś producent zdecyduje rozstać się z usługą, to jego tytuły nadal będą w niej dostępne. To dobra wiadomość dla wszystkich, którzy chcieliby stać się subskrybentami tylko ze względu na produkcję określonych firm.

Google Stadia

Źródło: Dualshockers.com

You may also like...