Roczny zapas skrzydełek za wpis na Twitterze
Akcja Nuggs for Carter zapoczątkowana przez Cartera Wilkersona, bije rekordy popularności na portalu Twitter. Jego wyzwanie rzucone sieci Wendy’s stało się popularne na całym świecie, a wpis udostępniono już ponad 3,5 mln razy.
Zapewne wielu z Was słyszało o zabawie w mediach społecznościowych, polegającej na wyzwaniu rzucanym różnym firmom. Chodzi o to, że użytkownik sugeruje, że jeśli jego wpis osiągnie określoną ilość lajków lub udostępnień posta, firma ufunduje mu jakąś nagrodę.
Większość firm ignoruje tę zabawę. Zdarzają się też takie, które uważają ją za świetną reklamę własnej marki i okazuje się, że mają rację. Najlepszym tego przykładem jest realizowana na Twitterze akcja o nazwie Nuggs for Carter, którą zapoczątkował Carter Wilkerson.
Na oficjalnym profilu sieci Wendy’s, chłopak zapytał się ile razy jego wpis musi zostać udostępniony, by otrzymał roczny zapas skrzydełek kurczaka. Osoba obsługująca profil, zapewne na odczepnego rzuciła liczbą 18 mln licząc na to, że pomysłodawca się zniechęci i zapomni o całej sprawie.
Carter jednak nie zniechęcił się, lecz podjął wyzwanie. Co więcej, z jego realizacją idzie mu całkiem nieżle. Na razie zebrał już 3,53 mln udostępnień wpisu. I wprawdzie do obiecanych 18 mln jest jeszcze bardzo daleko, ale już teraz udało mu się pobić wszelkie rekordy udostępnień pojedynczego wpisu. Do tej pory rekord należał do sławnego selfie zrobionego podczas rozdania Oskarów, które miało 3 mln udostępnień.
Jeśli akcja zyska jeszcze więcej zwolenników, to plan uzyskania 18 mln udostępnień posta jest całkiem realny. Ale nawet jeśli się nie uda, to szefostwo Wendys’a zadowolone z uzyskanego rozgłosu, już zapowiedziało przekazanie 100 tysięcy dolarów na cele charytatywne.
Na całej akcji skorzystał także sam Carter. Dotychczas jego https://t.co/4SrfHmEMo3 konto obserwowało tyko 138 osób. Teraz robi to ponad 114 tysięcy użytkowników Twittera.
Źródło: Twitter.com
Technogadżet w liczbach