Chiński Dzień Singla z rekordowym zyskiem

Organizowany przez sklep Alibaba Dzień Singla, po raz kolejny pobił rekord sprzedaży. W jeden dzień dokonano transakcji na kwotę 25,3 mld dolarów.

Amerykanie mają swój Black Friday oraz Czarny Piątek, które swego rodzaju świętem handlowców. W są to dwa dni, podczas których sklepy oferują niezwykle korzystne rabaty. Ceny wielu produktów są wówczas obniżane czasem nawet o 70-80 procent i można kupić wiele fajnych rzeczy praktycznie za bezcen.

Promocje przyciągają mnóstwo klientów skuszonych niskimi cenami, zaś sklepy mają w tym czasie ogromne obroty. Chiny jakiś czas temu pozazdrościły Amerykanom święta sprzedaży i w 2009 roku największy na świecie sklep online Alibaba zorganizował własne. Chińskie święto nazywa się Dzień Singla i właśnie stało się znacznie popularniejsze niż amerykańskie.

Dzień Singla odbył się 11 listopada i po raz kolejny pobił rekord sprzedaży, bijąc na głowę Black Friday i Cyber Monday razem wzięte. W ciągu 24 godzin Alibaba zrealizowała 1,48 mld transakcji na łączną kwotę 25,3 mld dolarów.

Oczywiście kwota nie uwzględnia wyprzedaży, które rozpoczęły się już na początku zeszłego tygodnia, ale i tak jest aż o 40% wyższa niż w ubiegłym roku. Warto dodać, że około 90 procent zakupów zostało dokonanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Dzień Singla

Źródło: Twitter.com

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *