Galaxy S8 samoczynnie się restartuje

Galaxy S8 sprawia swym użytkownikom kolejny problem. Wielu z nich narzeka, że ich sprzęt zaczął się samoczynnie restartować. Internetowe fora zaczynają wypełniać się skargami właścicieli tego modelu telefonu.

Wprowadzony niedawno do sprzedaży Galaxy S8 jest dla Samsunga szczególnie ważnym sprzętem. Po pierwsze dlatego, że zatrzeć ma złe wrażenie po nieudanym Galaxy Note 7, który jednak niebawem ponownie wejdzie do sprzedaży. Po drugie, ma zapewnić producentowi pozycję lidera na rynku urządzeń mobilnych.

Niestety nie jest to sprzęt w pełni dopracowany. Pierwszym zgrzytem jest mocno okrojony asystent Bixby, a kolejnym zabarwiony na czerwono obraz prezentowany na wyświetlaczu. Wprawdzie kwestię przesterowanych kolorów udało się rozwiązać wprowadzoną w tym tygodniu poprawką, to pojawił się kolejny problem.

W serwisie Reddit, oficjalnym forum Samsunga oraz w kilku innych miejscach w internecie, zaczynają pojawiać się skargi użytkowników Galaxy S8, którego możecie zakupić w atrakcyjnej cenie w tym sklepie. Twierdzą, że ich telefon zaczyna się samoczynnie restartować. W niektórych przypadkach, sprzęt po restarcie już się nie włącza.

Nieoczekiwane restarty Galaxy S8

Na forum Samsunga, jest już ponad 20-stronicowy wątek, w którym użytkownicy opisują nie tylko problemy z restartami, ale też z poprawnym funkcjonowaniem kart pamięci microSD. Niektórzy twierdzą, że po restarcie aplikacje zainstalowane w telefonie, zaczynają się samoczynnie przenosić. Inni z kolei piszą, że telefon po restarcie wyłącza się i nie chce się już ponownie włączyć. Są też wpisy mówiące o błędach w odczycie karty pamięci, pojawiające się po restarcie.

Wygląda na to, że problem się nasila, gdyż coraz więcej właścicieli Galaxy S8 zgłasza problem z restartami, które zdarzają się co kilka minut, zmuszając użytkowników do przeprowadzenia fabrycznego resetu. Niestety pomaga on jedynie na kilka godzin, po których problem powraca. To sprawia, że telefon staje się bezużyteczny. Jeden z użytkowników twierdzi, że fabryczny reset przeprowadzał już 15 razy i w żaden sposób to nie pomogło.

Jakby tego było mało, z pamięci telefonu znikają zapisane w nim odciski palców, więc jego odblokowanie musi odbywać się przy pomocy PIN’u.

Samsung radzi wszystkim użytkownikom dotkniętym przez problemy, by wysłali smartfona do serwisu lub odnieśli do sklepu, gdzie otrzymają pełen zwrot pieniędzy lub nowy egzemplarz Galaxy S8. Na razie nie ma bowiem żadnej metody zlikwidowania tych kłopotów. Niestety ci, którzy wymienili telefon twierdzą, że z nowym egzemplarzem również jest ten sam problem.

Galaxy S8

Źródło: Samsung.com

You may also like...

7 komentarzy

  1. Bartek pisze:

    Zwrot do sklepu w celu wymiany. To jakiś żart.
    Telefony za takie pieniądze powinny same dzwonić i lądować się przez powietrze.
    Tyle lat powtarzam,to jest taka firma. Samsung zawsze zostanie szajsungiem.
    Tak jest z wszystkimi sprzątam.

  2. Bed pisze:

    Kto tam pracuje w tym samsung jak się wprowadza nowy model to przeprowadza się różne testy a tutaj widąc juz po note 7 ze samsung źle to robi pewnie testują te telefony w warunkach laboratoryjnych .

  3. Szu pisze:

    Witam
    To mój pierwszy Samsung
    Mam s8 tydzień czasu i wszystko ok nie wiem u kogo te problemy

  4. antipikal pisze:

    Ja miałam samoczynne restarty bez powodu, w nocy i w dzień, także jak telefon był bezczynny. Gdzieś wyczytałam, że możliwe są dwie przyczyny, albo telefon ma kłopot z kartą SD, albo widżet pogodowy – kartę wyjęłam, widżet wyłączyłam i restarty się skończyły.

  5. Krystian pisze:

    Samsung was wydymal? Wsumie dobrze brawo samsung no i brawo ja 😀

  6. max pisze:

    Winą tutaj jest czas!
    Samsung dobrze nie wypuścił s7 7edge, po tym Note 7 i już zabrali się za pracę nad s8 i s8+ To ich gubi! Tak zwany wyścig szczurów! Co chwilę musi być noś nowego byle nie zostać w tyle za konkurencją. Jak Iphone wypuścił nowy telefon to i Samsung jak Sony to i Samsung, jak LG to i Samsung! i tutaj pies pogrzebany! Telefon robiony na szybkiego! Bez testów! bez niczego! Tylko gotowy? gotowy! działa? Odpala się! to na rynek! Ale właśnie skoro telefon wypuszczony na rynek bez testowania go firma nie wie czy jest dopracowany? I tutaj problemy! A to z baterią jak w note 7, a to z wyświetlaczem, to z wi-fi a to z systemem! Zamiast na spokojnie skupić się nad s8 i s8+ Samsung już wali masowo Note8 oraz ponoć nową rodzinę s9 która ma mieć premierę na początku roku 2018. No właśnie, zamiast dopracowywać s8 to wolą skupiać się na nowym sprzęcie! A s8 i s8+ olać! I reagować dopiero jak będzie zbyt duży nacisk na firmę że sprzedaję gówno a nie telefony! Więc powtarzam winą jest tutaj tylko i wyłącznie czas! Wyścig szczurów i brak testów produktu przed wypuszczeniem ich na rynek!