Nowe iPady są zbędne. Konsumenci nadal używają starych

Apple co roku wprowadza do sprzedaży nowy model iPada, ale równie dobrze mogłoby sobie to darować, ponieważ jest to działanie całkowicie niepotrzebne. Okazuje się bowiem, że konsumenci nadal najchętniej używają drugiej generacji tego tabletu.

Tak wynika z najnowszego badania rynku przeprowadzonego przez witrynę Localytics, która odkryła zaskakującą rzecz. Dowiedziała się bowiem, że iPad 2 nadal jest najpopularniejszym tabletem Apple. Co więcej, liczba jego użytkowników jest większa, niż trzeciej i czwartej generacji razem wziętych.

Badanie dowiodło, że z iPada 2 nadal korzysta 38 procent wszystkich użytkowników tabletów Apple. Dla porównania iPad 3 ma 19 procent, zaś iPad 4 – 18 procent użytkowników. Dlaczego więc większość konsumentów korzysta więc z teoretycznie przestarzałego tabletu? Ano dlatego, że nowsze modele nie oferują żadnych rewolucyjnych zmian, a poziom innowacyjności w tych urządzeniach, staje się coraz mniejszy.

Istotnym czynnikiem zapewniającym popularność drugiej generacji iPada jest również cena. Jest bowiem znacznie niższa, od nowych modeli, a dla wielu osób to właśnie jest najważniejszym kryterium.

Źródło: Gigaom.com

You may also like...