Restarty i bootloopy Galaxy A3 2017 po zainstalowaniu Oreo
Aktualizacja do Androida 8.0 Oreo, w przypadku smartfonów Samsunga nie przebiega gładko. Co chwila słyszymy bowiem o problemach z różnymi modelami, a tym razem dotknęły one modelu Galaxy A3 2017.
Samsung nie dość, że każe użytkownikom swych smartfonów długo czekać na aktualizacje systemowe, to jeszcze chyba nie sprawdza ich przed wypuszczeniem w świat. Przynajmniej w przypadku Oreo, które sprawia masę problemów użytkownikom wielu modeli tego producenta.
Pamiętamy jak kilka tygodni temu aktualizacja dla Galaxy S7 musiała zostać czasowo wstrzymana, gdyż okazało się, że po jej zainstalowaniu telefon zaczął się restartować. Teraz kolejne problemy pojawiły się z modelem Galaxy A3 2017. Ubiegłoroczny smartfon koreańskiego giganta, po zainstalowaniu aktualizacji również zaczął się zawieszać, a oprócz tego wpada w bootloop.
Na internetowych forach wielu użytkowników tego modelu skarży się na tę przypadłość. Jeden z nich pisze, że jest telefon wpadł w nieustanną pętlę restartów, która wyczerpała baterię czasie poniżej czterech godzin. Inny z kolei skarży się na częste zawieszanie się smartfona, a problemu tego nie rozwiązuje nawet fabryczny restet sprzętu. Niektórzy z kolei twierdzą, że ich smatfon restartuje się po podłączeniu do określonej sieci WiFi, np. europejskiej Eduroam.
Samsung na razie nie zabrał głosu w tej sprawie, więc nie wiadomo dokładnie jaka jest przyczyna tak poważnych problemów z Galaxy A3 2017. Trudno też powiedzieć kiedy producent udostępni aktualizację naprawiającą sprzęt. Na razie użytkownicy tego modelu powinni się wstrzymać z instalowaniem na nim najnowszej aktualizacji systemowej.
Źródło: Galaxyclub.nl
Technogadżet w liczbach